Tuesday, June 17, 2008

Low--- when you translate it to bm

I suddenly had the notion to translate Low by Flo Rida. I translated them by using a website, whichcertainly proved that human brains are better.

Original lyrics
Translated lyrics

"LOW"
ain't never seen nuthin that'll make me go,

ai bukan tidak kelihatan nuthin kehendak itu membuatku pergi,

This crazy all night spendin my dough

Semalaman gila ini spendin doh saya

Had a million dollar vibe and a bottle to go
Mempunyai sejuta dolar vibe dan sebiji botol untuk pergi

Dem birthday cakes, they stole the show

Hari jadi Dem kuih-kuih, mencuri mereka pertunjukan

So sexual, she was flexible

juga seksual, dia adalah fleksibel

Professional, drinkin X and ooo
Profesional, drinkin X dan ooo

Hold up wait a minute, do I see what I think I

Membuat tunggu sebentar, boleh saya melihat apa saya berfikir saya

Whoa
Ho

Did I think I seen shorty get low
Adakah saya berfikir saya dilihat pendek dapat rendah

Ain't the same when it's up that close
Ai bukan serupa apabila ia adalah atas yang hampir

Make it rain, I'm makin it snow

Berjaya menghujani, saya merupakan makin ia salji


Work the pole, I got the bank roll
Bekerja kutub, saya mendapat senarai tebing


Imma say that I prefer them no clothes

Imma mengatakan bahawa saya suka mereka baju-baju tiada


I'm into that, I love women exposed
Saya merupakan ke dalam yang, saya suka wanita terdedah

1 comments:

Joyce Rachel Lee said...

Hahahaha...

*smirks at the stupidity of the online translating tool*